non-profit Art - Stichting Dwaalhaas KVK 69071004

Je maf uiteraard ook zelf een bod op de schilderijen doen

woensdag 13 december 2017

#Kerstmarkt #OpenAtelier #Expositie #Kunsthandel #WoenselWest #Eindhoven

Op zondag 17 december is het één groot #kerstfeest in de #Edisonstraat, #Eindhoven .
#Gratis #oliebollen, #kinderactiviteiten, #livemuziek en heel veel (#rommelmarkt) kraampjes.

ik heb dan zelf  ( namens Stichting Dwaalhaas ) ook een eigen rommelmarkt voor mijn deur aan de Edisonstraat NR 39
voor wie geintereseerd is in mijn Kunst ? en even binnen wil kijken... en / of misschien iets kopen ? ( ik verkoop mijn kunst TEGEN ELK REDELIJK BOD... !  vraag het dan even, ik loop graag even met je mee naar binnen...

(ps bij mij kun je evt ook pinnen)

Feest je ook mee van 12:00 - 18:00 uur?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dwaalhaas Chatbox