non-profit Art - Stichting Dwaalhaas KVK 69071004

Je maf uiteraard ook zelf een bod op de schilderijen doen

vrijdag 20 oktober 2017

Wat moet ik nou met schoolbord verf ?

Ik ben altijd blij als ik via mijn inzamelbak ( Stichting Dwaalhaas / www.EindhovenArt.nl ) verf (restanten) (alle kleuren & soorten) krijg, want ik kan alles gebruiken...

Zo kreeg ik net nog het idee om aan deze etalage pop te beginnen :-)

Mn zoveelste project wat ik va nu OOK nog moet af gaan maken :-)
Kleding en laarzen zijn te beschrijven of te betekenen met (stoep krijt) "stoep-krijt-hoer"....

Damn... Ik krijg nu het geniale idee om gaten in de armen te boren, zo groot als een injectie spuit, een injectie spuit die groot genoeg is om er een rood en "wit" en "bruin" krijtje(s) in te stoppen...

"wit" is straat / gebruikers taal voor Coke...
"bruin" voor Heroïne....

Grappig he ?
en dan als standaart.. / voet... een grote stoeptegel... origineel gejaat uit de stoep waar hier voeger de tippelzone was... ( als spiritueele tuch :-) "Kunst is Gevoel"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dwaalhaas Chatbox