non-profit Art - Stichting Dwaalhaas KVK 69071004

Je maf uiteraard ook zelf een bod op de schilderijen doen

donderdag 18 mei 2017

Vincent-van-Gogh ?

Dwaahaas vs Vincent-van-Gogh Blog

en steeds valt er weer een reïncarnatie steentje op zn plaats... ( voor wie mij kent )

mn haarkleur, Nuenen Eindhoven, miskent, tijd vooruit..zelfs mn psychische toestand "STPS"

eigen stijl in schilderen, mijn eigen ding, en nu net zie ik nog een ding....

Het werk van Vincent bestond uit streepjes, mijn werk bestaat uit lijntjes.



maar ik houd vol en blijf MIJN EIGEN ding doen, ook al is het (nu nog) tegen beter weten in.



Ik kan ook anders, zoals een zoveelste "Brood-kloon" ofzo...maar een totaal EIGEN stijl van LEVEN-s-KUNST, uniek zijn en blijven, dat is toch veel leuker dan je eigen creativiteit te verlogenen voor geld ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dwaalhaas Chatbox