non-profit Art - Stichting Dwaalhaas KVK 69071004

Je maf uiteraard ook zelf een bod op de schilderijen doen

woensdag 3 mei 2017

"Et tu, Brute?" ( Latijn voor "Ook jij, Brutus?")

"Normaal" gebruik ik mijn dagboek ( www.tortured-artist.nl ) om mijn dagelijkse shit van mij af te schrijven "mn Kunst en privé wilde ik zo veel mogelijk gescheiden houden" maar waarvoor ?...
ut gaat me allemaal niet meer om suc6, erkening of knaken... thisis allamoal hobby...
dus dat ga ik in deze blog... in de aanloop naar mijn volgende jaarlijkse expo ook anders aanpakken...
als ik bezig ben met mn kunst.. en alle zooi die ik op dat moment in mn hoofd hen, dan schrijf ik dat gewoon ook hier bij...

als het gaat om mn andere hobby's mn kringloopwinkeltje www.edison39.nl, dan doe ik dat daar...

en als het nix met beiden te maken lijkt te hebben, dan gewoon op www.tortured-artist.nl

want weet je wat het is ? "het is toch nooit goed"... er zullen altijd mensen zijn die voor en tegen whatever manier van leven etc. etc. etc. zijn... ik ben liever vrij, vrij van alles en iedereen, ik leef mijn ding, geen schone schijn, nix te verbergen, geen gefake, maar "gewoon".....
BOeM...100% ondoordachte onoverwogen, straight en puur... 
mijn vrijheid is niet te koop... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dwaalhaas Chatbox