non-profit Art - Stichting Dwaalhaas KVK 69071004

Je maf uiteraard ook zelf een bod op de schilderijen doen

dinsdag 25 april 2017

8 = 1 - ? ik was ff verDWAALd in mn eigen DWAALsporen

En daar sta ik dan....niet wetende wat ik moet zeggen als "ze" weer eens vragen :
"in welke stijl schilder jij" : wit ik veul, ik doe mn eigen kunstjes... 
mn pa zegt altijd "net zoiets als Herman Brood...."uuuh ? liever niet, ik ben uniek, respect voor Brood, dat wel, hij had OOK zijn EIGEN herkenbare stijl, het is ook niet voor niets dat er nu na zijn dood 100de "Brood klonen" zijn.. "triest", dat wel...
je moet het maar willen,  "parasiet-teren" op een ander zijn talenten.
ik blijf liever mezelf, net als Vincent van Gogh, ik kies niet voor fame & fortune....

ik geniet van heel andere dingen.... zoals...
klanten / verzamelaars die steeds weer terug komen, en telkens weer wat nieuws kopen..
ook al is het maar voor een paar tientjes ( vaak nog goedkoper dan een repro / poster van Ikea :-)

tijden mn laatste paas-expo gaf ik zelfs spontaan een schilderijtje gratis weg omdat ik de geinteresseerde  dame aardig / leuk vond, en omdat ik vond dat dat werk bij haar op zijn plaats was...
MIJN beloning ? een goed gevoel... bovendien kocht ze er nog een klein schilderijtje en een ander beschilderd voorwerp bij...

ik geniet van hele andere dingen dan "normale"mensen... ik ben ik..
een week later kreeg ik van die dame nog een nieuw leeg doekje, knutsel materiaal, en een thuis kweek kruiden-setje... omdat ik op dit moment vooral druk met mijn tuin-hobby bezig ben...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dwaalhaas Chatbox