non-profit Art - Stichting Dwaalhaas KVK 69071004

Je maf uiteraard ook zelf een bod op de schilderijen doen

donderdag 7 juni 2018

soms valt alles ( tijdelijk) op zn plaats

( "The Passenger" ) een tijdje geleden kreeg ik dit beschilderde doek met een soort van abstracte kast ? er op geschilderd.. ( dat is wat ik er in zag )
ik heb daar een rote roze vlek op gemaakt met daar overheen een Pinokio en een krekel ....
uit de kast ? huis der leugens ? ontkenningsfase ?

het doek had  ( voor mij ) 1 sterk min-punt de middelbalk van het frame had een afdruk / indruk gemaakt in het canvas ( niet mooi )

in gedachte had ik een cover-up van hout verzonnen "morning wood ? "

HOW BIZAR ?
maar wel leuk..
dingen hebben allemaal met elkaar te maken.... "Dwaal-sporen"
dinsdag zat ik met een flesje whisky buiten in mijn Foortyuintje, toen kwam er een "vrouwke"aangefietst op een bakfiets, die had ze net via marktplaats gekocht be een oud-ijzer handelaar hier verder op in de straat..
we raakte aan de praat, ze moest nog met die fiets naar Zeeland, echt ver weg dus, maar voor haar was het een vakantie / avonduur ...
( ik vind zulke mensen altijd boeiend :- )
ze is de hele avond en nacht gebleven, en ik heb mezelf uiteraard zo goed als ik kan met een liter whisky achter mijn kiezen gedragen....

de volgende dag had zij zin om nog even alleen te gaan wandelen in het park / bos hier in de buurt....
en toen zij terug kwam had zij een oude stok uit het bos mee genomen....

Poeh Hee... was dat het stuk hout dat ik nodig had voor mijn Pinokkio schilderij ?
kennelijk wel, want dingen gebeuren nooit zomaar..

voordat zij richting Zeeland fietste kocht ze nog snel even een paar schilderijen van mij :-)

wat ik grappig vind
is dat ze mij net opgebeld heeft :-)
het fietsen gaat langzaam, veel stopplaatsen en overnachtingen op campings......
En wat ik helemaal toppie vind, ze heeft net onderweg ergens bij Tilburg 1 van de door haar gekochte schilderijen  door weten te verkopen :-)

dat is toch super ? :-) een aantal werken van mij rijzen / exposeren / verkopen / dwaalen nu vanuit een bakfiets tussen Eindhoven en ( ongeveer ) Vlissingen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dwaalhaas Chatbox