non-profit Art - Stichting Dwaalhaas KVK 69071004

Je maf uiteraard ook zelf een bod op de schilderijen doen

zondag 11 juni 2017

Een mooie zaterdag ochtend

"het doet wel iets met je"
Mensen die me kennen die weten wel dat ik niet van liegen, faken en of opscheppen houd en dat ik vooral geniet van de zgn "kleine dingetjes"

Geld ? boeit mij ook niet zoveel, het gaat er mij meer om dat ik door kan blijven gaan met oa schilderen en alle dingen waar ik van houd....

Kunst verkoop en prijzen ? "tegen elk redelijk bod" dat is vaak niet veel, en die mentaliteit botst vaak me de zgn gevestigde kunst-instellingen ofwel  "het Kunst-wereldje"

deze zaterdag middag stond er onverwacht een jonge vader met zijn dochtertje aan mijn deur, met de vraag of ze mijn schilderijen mochten bekijken......
vrijdags heb ik meestal "drank-dag" dus mijn huis ( en ik zelf ook ) waren best nog wel een "puinzooi" maar ik liet de mensen toch binnen, "loop maar rond" kijk ook maar boven, ales hangt overal vol met schilderijen en beschilderde objecten....

beneden viel het oog van de kleine meid op dit schilderij "Pinocchio", ze herkende he meteen, wilde het hebben, en kreeg het als verjaardagscadeautje van haar vader "prachtig vind ik dat"

ik verkoop wel vaker aan beginnend "Kunst-verzamelaartjes" die rond hun 10e al beginnen met hun eerste werken... De jeugd heeft de toekomst.

mijn werk is niet allemaal geschikt voor kids, maar er zitten wel eel dingen bij, bovendien zie iedereen alles met hun eigen ogen.....
ik vind momenten als deze ochtend "pareltjes" mooie momenten, kind bij, pappa blij, en ik weer geld voor nieuw canvas en verf.. "wat wil een mens nog meer ?"

ik kan mijn schilderijen toch niet meenemen als ik ooit ga sterven ( en dat ga ik .. ooit )
ik hoop dat die kleine meid er nog langen veel plezier aan beleeft ....

de vader heeft ook nog een foto van mij, zijn dochtertje en het schilderijtje genomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dwaalhaas Chatbox